شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
اراک

حوزه/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان است که مردم با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، محمود محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان است که مردم با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده بیشتر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: با افتتاح طرح‌های هفته دولت این شرکت، برای یک‌هزار و ۶۲۵ نفر اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۱۱۸ پروژه شاخص توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت افتتاح شد که از این تعداد، ۱۵پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، ۱۲طرح در دلیجان، ۱۴ پروژه در تفرش، پنج طرح در خنداب، ۱۲ پروژه در غرق آباد، ۶ طرح در ساوه، هفت پروژه در شازند، هشت پروژه در فراهان، ۱۲پروژه در کمیجان، ۱۰ پروژه در آشتیان، ۱۲پروژه در خمین و پنج طرح در محلات است.

وی ابراز کرد: افتتاح ۲۳ پروژه فتولتاییک با تولید ۳۳۰ کیلووات انرژی خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، تامین برق ۲ هزار و ۷۶۶ متقاضی مسکن ملی با اعتبار یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال و توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق ۲۱۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان با اعتبار یک‌هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال، از مهمترین پروژه‌های شاخص توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha